سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس و سرگرمی

عکسهای مائده هژبری رقاص اینستاگرام

    نظر

عکس های مائده هژبری

اما جنبه اقتصادی و درآمدزایی اینستاگرام کار را کمی پیچیده کرده است. هر چه تعداد فالوورهای افراد بیشتر باشد این امکان را دارد که درآمد بیشتری هم از تبلیغات نصیبش شود. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از صفحات شناخته شده برای جذب مخاطب بیشتر دست به هر کاری بزند و گاهی از چارچوب ها و خط قرمزها عبور کنند!

عکس های مائده هژبری بی حجاب

طی روزهای گذشته خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه یک دختر 18 ساله به نام مائده هژبری(maedehhojabri) که در اینستاگرام با آهنگ های مختلف می رقصیده و فیلم هایش را در این شبکه اجتماعی پخش می کرده دستگیره شده است.

اما مائده هژبری کیست؟ چرا خبر دستگیری مائده این قدر سر و صدا کرد؟

عکس های مائده هژبری بی حجاب

 

بیوگرافی مائده هژبری دختر رقاص اینستاگرام

مائده هژبری متولد 1380 در تهران می باشد و در حال حاضر 17 سال دارد. وی در دوران کودکی در رشته ژیمناستیک مشغول ورزش شد و بعد از آن به رشته پارکور علاقه مند شد.وی پارکور را تحت نظر مربیان مجرب آموزش دید و فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد. سبک ورزش مائده باعث شد تا انعطاف بدنی خوبی پیدا کند و به تشویق دوستانش تصمیم گرفت کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کند.

عکس های مائده هژبری بی حجاب

مائده هژبری به همراه افرادی چون الناز قاسمی و شاداب شکیب و بارش و …  در اینستاگرام رقص ها و کلیپ های خود را منتشر کردند و کم کم طرفداران زیادی جمع کردند و هر روز تعداد فالوورهای آن ها بیشتر می شد.

عکس های مائده هژبری دختر رقاص